2010. június 11., péntek

Szia bébi! Dugunk?

És ha még csak ilyenekkel jönnének az már jó lenne...
Talán egy hete Era panaszkodott nekem msn-en hogy mekkora szemetek meg perverzek  a pasik. Próbáltam meggyőzni hogy ez nem így van. Nem sikerült.
Tegnap aztán felmentem chatre. Egy csajnak álcázva magam.
Nos, el kell ismernem hogy tévedtem. Nagyot. Ennyi beteg perverz állatot mint ami kb negyed óra alatt rám akadt a chaten...
Ugyanakkor ez jó játék is egyben... Páratlan lehetőség széjjel szivatni a sok perverz buzi kis köcsögöt :D

3 megjegyzés:

  1. Szia adrykaaa25, alexa86 vagyok, kinyaljuk egymást? :D

    VálaszTörlés
  2. Szia alexa86! Én benne vagyok egy kis huncutkodásban, de csak akkor, ha Bandika85 is beszállhat harmadiknak :)

    VálaszTörlés
  3. Bandika85 vagyok mehet a hármas!:D

    VálaszTörlés